Har du behov for å sende ulike ordrebekreftelser til forskjellige type kunder? Minne kunder om avglemte handlekurver? Med de rette verktøyene kan du automatisere dette og en rekke andre oppgaver i nettbutikken.
Det hele forbedrer brukeropplevelsen, øker konverteringen og salget – og, gir merkevaren din en boost.
La oss ta eksemplet ordrebekreftelse. I utgangspunktet ganske enkle greier der det er lite å hente. Eller?
Vel, la oss si at du har en kunde som kjøper en vare i nettbutikken din og deretter velger fraktmetoden “hent i butikk”. Trenger den kunden annen informasjon enn kunden som får levert varen hjem i postkassen?
Selvfølgelig.
Personalisert Shopping lar deg da lage en oppgaveflyt som automatisk sender kunden en ordrebekreftelse med åpningstider og veibeskrivelse til butikken. Smart ikke sant? Og på akkurat samme måte kan du sette opp en rekke regelstyrte automasjonsflyter som trigges av brukernes egne handlinger. Gjenglemte handlekurver kan eksempelvis trigge epost-påminnelser.
Med brukervennlig “dra-og-slipp”-funksjonalitet bygger du (som vist under) lynraskt automatiserte flyt-prosesser. Les mer om hvordan du setter opp flyt for ordrehåndtering her. .
Om Personalisert Shopping
Personalisert Shopping er et samlebegrep for en rekke ulike funksjoner som lar deg personalisere din nettbutikk gjennom kunstig intelligens og automatisering. Din prisplan bestemmer hvilke funksjoner du har tilgang til. Dette er noe av hva Personalisert Shopping kan by på:
Du kan lese mer om smart nettbutikk, automasjon og Personalisert Shopping på Mystore.no.