Viktig informasjon om Black Week
Vi forventer store mengder trafikk i tilknytning til Black Week mellom 22. til 30. november. For å håndtere den økte trafikken setter vi i gang en rekke tiltak.
Support og kundeservice
Vi har økt beredskap fra denne uken. Vi er dog ikke tilgjengelig per telefon utenom ordinær åpningstid (man-fre 9.00-15.30), men e-post vil bli overvåket. Dette gjør vi for å ha ressurser tilgjengelig til overvåking, feilsøking og retting om dette blir nødvendig.
Kritiske hendelser
Bruk skjema på http://www.mystore.no/kritisk/ dersom du opplever kritiske problemer. Responstiden ved å bruke denne kanalen er ofte få minutter. Meldinger som ikke er av driftskritisk karakter kan ha noe lengre svartid.
Om noe går galt, bruk vår varslingsside for å sjekke status på våre systemer. Alle driftsmeldinger vil legges ut fortløpende her. Vi anbefaler deg å velge “Subscribe to updates” på siden for å få e-post umiddelbart ved endringer i status.
Slik sikrer du rask butikkdrift
For å få mest mulig ut av butikken din anbefaler vi å bruke de automatiske dashbordene i kontrollpanelet. Her får du rask og oversiktlig informasjon om omsetning og antall ordrer, uten behov for manuelle rapporter. Dette hjelper til å holde butikken effektiv og stabil i perioder med økt mengde trafikk. I perioden vil du se et banner i kontrollpanelet som vil linke deg direkte til dette dashboardet.
Lykke til med salget! 🚀
PSST! Ønsker du å være enda bedre forberedt til Black Week? Last ned vår gratis guide for å få med deg våre 10 beste tips til hvordan du kan gjennomføre Black Week på best mulig måte!
KOMMENTARER