Kontakt oss
Har du spørsmål? Her kommer du enkelt i kontakt med oss.
Åpningstider kundeservice
08:00 - 15:30
Send oss e-post, så svarer vi deg på det du lurer på.
09:00 - 15:30
Ønsker du å prate med oss, ring oss på 21 98 24 74.
Send henvendelse til vår kundeservice
Send fakturahenvendelse
Trykk her dersom du har spørsmål knyttet til faktura. Fakturaspørsmål vedrørende Mystore Frakt sendes inn via dashboardet i ditt kontrollpanel.
Send henvendelse
Meld om feil
Trykk her dersom du opplever feil eller andre problemer med plattformen.
Send henvendelse
Generell henvendelse
Trykk her dersom du har behov for generell veiledning i bruk av plattformen.
Generell henvendelse
Meld forslag til forbedring
Trykk her dersom du har ønsker om forbedringer av plattformen. Du får mer informasjon om videre saksbehandling når henvendelsen er mottatt.
Send henvendelse
Send henvendelse til vår kundeservice
Generell henvendelse
Trykk her dersom du har behov for generell veiledning i bruk av plattformen.
Fakturahenvendelse
Trykk her dersom du har behov for generell veiledning i bruk av plattformen.
Forslag til forbedring
Trykk her dersom du har behov for generell veiledning i bruk av plattformen.
Meld om feil
Trykk her dersom du har behov for generell veiledning i bruk av plattformen.
Driftskritisk
Ved driftskritiske hendelser utenom åpningstid kommer du i kontakt med oss via skjema for kritisk support.
Hjelpesenter
I vårt hjelpesenter finner du praktisk guider, hjelpetekster, videoer og forklaringer på funksjoner og tjenester.
Hva med driftskritiske hendelser utenom åpningstid?
Ved driftskritiske hendelser utenom åpningstid kommer du i kontakt med oss via www.mystore.no/kritisk
*Merk at feil/problemer som ikke skyldes feil i Mystore sine systemer faktureres etter gjeldende priser. Minstesats 1250,- eks. mva utenfor ordinær åpningstid.
Visste du at 9 av 10 kjøp starter på nett - også de i fysisk butikk?
Våre løsninger er designet for denne virkeligheten.Du kan prøve oss gratis i 14 dager uten forpliktelser.