Logistikk
Forretningssystemet hjelper din bedrift med å forbedre bunnlinjen.
- Få stålkontroll på lager i ett og samme system
- Optimaliser flyt mellom innkjøp og ordrebehandling
- Fjerner frustrasjoner og tidstyver
Logistikk Basis
Inkludert for alle.
Med Mystore Logistikk får du gratis tilgang til grunnleggende logistikk, uavhengig av butikkens størrelse.
Forretningssystemet som gir full kontroll på vareflyt, hjelper deg å forbedre bunnlinjen, og er klart til bruk fra dag én.
Sammenlign pakker, finn det som passer din bedrift
75% tidsbesparelse 🙌
"Før Mystore Logistikk hadde vi omfattende og krevende håndtering av vareflyt, lange arbeidsdager, manglende oversikt og feil lagerbeholdning.
Med Mystore Logistikk får vi en smidigere prosess, frigjort tid, enkel lageroversikt, 75% tidsbesparelse på vareflyt.
Bedre arbeidshverdag, bedre kontroll over lager og vareflyt. Anbefales varmt!"
Innkjøp & Mottak
Mystore Logistikk sin innkjøpsmodul er mer enn bare et enkelt bestillingsskjema. Den effektiviserer innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, og sparer deg for tid.
Få full kontroll over vareflyten 💪
Smart varemottak oppdaterer lagerbeholdning og ordrer automatisk. Du kan enkelt gjøre justeringer på tilknyttede produkter. Salg knyttes automatisk til innkjøp når varen ikke er på lager. Systemet støtter også forhåndssalg mot eksisterende innkjøp med reservasjoner.
Få full oversikt 👀
Du får full oversikt over alle innkjøp og tilhørende ordrestatus. Allokeringsfunksjonen gir deg full kontroll over oversalg, og du kan enkelt tilpasse hvilket innkjøp det tilhører.
Få kontroll over vareflyten, spar tid og øk salget ditt i dag!
Innkjøp & Mottak
Mystore Logistikks innkjøpsmodul er mer enn bare et bestillingsskjema. Den effektiviserer innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, og sparer deg for tid.
Få full kontroll over vareflyten:
-
Smart varemottak oppdaterer lager og ordrer automatisk.
-
Salg knyttes automatisk til innkjøp (eller støtter forhåndssalg).
-
Se tilknyttede innkjøp og status for ordrer.
-
Tilpass oversalg med allokeringsfunksjonen.
Fra timesvis med rot til minutters effektivitet og full kontroll!
Vi sparer et betydelig antall timer hver uke.
Arne Otto / Sound1.com
Innkjøp & Mottak
Mystore Logistikk sin innkjøpsmodul er mer enn bare et enkelt bestillingsskjema. Den effektiviserer innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, og sparer deg for tid.
Få full kontroll over vareflyten 💪
Smart varemottak oppdaterer lagerbeholdning og ordrer automatisk. Du kan enkelt gjøre justeringer på tilknyttede produkter. Salg knyttes automatisk til innkjøp når varen ikke er på lager. Systemet støtter også forhåndssalg mot eksisterende innkjøp med reservasjoner.
Få full oversikt 👀
Du får full oversikt over alle innkjøp og tilhørende ordrestatus. Allokeringsfunksjonen gir deg full kontroll over oversalg, og du kan enkelt tilpasse hvilket innkjøp det tilhører.
Få kontroll over vareflyten, spar tid og øk salget ditt i dag!
Lagerverdirapport
Få full oversikt over lagerverdi og utsalgsverdi – daglig!
-
Se lagerbeholdning, lagerverdi og utsalgsverdi for hele varebeholdningen.
-
Gå tilbake i tid for å se beholdningshistorikk.
-
Filtrer på produsent og lagerstatus for spesifikke produkter.
Effektiv lagerstyring har aldri vært enklere!
Mystore Logistikks lagerverdirapport gir fullstendig oversikt over varelagerets verdi, og effektiviserer varetelling, innkjøp, mottak og plukking.
Jorun / Beautyheaven.no
Innkjøp & Mottak
Mystore Logistikk sin innkjøpsmodul er mer enn bare et enkelt bestillingsskjema. Den effektiviserer innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, og sparer deg for tid.
Få full kontroll over vareflyten 💪
Smart varemottak oppdaterer lagerbeholdning og ordrer automatisk. Du kan enkelt gjøre justeringer på tilknyttede produkter. Salg knyttes automatisk til innkjøp når varen ikke er på lager. Systemet støtter også forhåndssalg mot eksisterende innkjøp med reservasjoner.
Få full oversikt 👀
Du får full oversikt over alle innkjøp og tilhørende ordrestatus. Allokeringsfunksjonen gir deg full kontroll over oversalg, og du kan enkelt tilpasse hvilket innkjøp det tilhører.
Få kontroll over vareflyten, spar tid og øk salget ditt i dag!
Varetelling
Få full kontroll på varelageret ditt med denne utvidelsen fra Mystore.
Tillater varetelling på mobil og datamaskin, både med og uten scanner.
-
Responsiv
Virker like godt på PC, nettbrett og mobil. - Scannemodus
Superkjapp telling med scanner!
-
Avvikshåndtering
Indikatoren viser om du er over eller under forventet lagerbeholdning -
Fleksibilitet
Tjenesten låser ikke ordrebehandlingen og lar deg starte/stoppe tellingen når det måtte passe.
Pakker
Pakker som passer alle bedrifter, uansett størrelse og budsjett.
Basis-pakken er inkludert for alle kunder hos Mystore og lar deg komme i gang med innkjøp og mottak på en effektiv måte.
Basis-pakken er inkludert for alle kunder hos Mystore og lar deg komme i gang med innkjøp og mottak på en effektiv måte.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Pro het tidligere Start.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Pro het tidligere Start.
Pro+ har alle funksjoner fra "Pro" i tillegg til flere praktiske ekstrafunksjoner.
Pro + het tidligere Kontroll.
Pro+ har alle funksjoner fra "Pro" i tillegg til flere praktiske ekstrafunksjoner.
Pro + het tidligere Kontroll.
- Mnd pris gjelder dersom du ønsker å betale for Logistikk fra mnd. til mnd.
- Årlig pris gjelder dersom du ønsker å forhåndsbetale for 12 mnd.
Pakker
Pakker som passer alle bedrifter, uansett størrelse og budsjett.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Pro het tidligere Smart
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Pro het tidligere Smart
Kontroll har alle funksjoner fra "Smart" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Pro + het tidligere Kontroll
Kontroll har alle funksjoner fra "Smart" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Pro + het tidligere Kontroll
Månedlig pris gjelder ved betaling pr. måned.
Årlig pris gjelder ved årsfakturering.
Antall ordre og total omsetning beregnes ut fra gjennomsnittet de siste 3 måneder.
Logistikk tilpasset din bedrift?
Passer ingen av pakkene størrelsen på din butikk, eller har du kanskje et litt annet behov?
Ta kontakt med oss så tilpasser vi!
Passer ingen av pakkene størrelsen på din butikk? Kontakt oss for tilbud
Funksjoner
- 01 Innkjøpsassistent
- 02 Dokumentarkiv
- 03 Forhåndssalg
- 04 Utvidet leverandørstøtte
- 05 Import av innkjøpsordre
- 06 Eksport & eksportarkiv
Innkjøpsassistent
Innkjøpsassistent er en funksjon som hjelper deg med å automatisk generere bestillingsforslag basert på:
- Salgsdata fra en valgt periode
- Lagerstatus
- Aktive innkjøp
Hvordan det fungerer:
- Velg leverandør, produsent(er), ordrestatus, datoperiode, og eventuelle kategorier.
- Generer rapporten.
- Se forslag til antall varer du trenger å bestille for å opprettholde lagernivået.
- Juster bestillingsmengden, ekskluder varer, og velg visningsalternativer.
- Overfør valgte produkter til en eksisterende eller ny innkjøpsordre.*
Fordeler:
- Sparer tid og forenkler innkjøpsprosessen
- Sikrer at du har riktig lagerbeholdning
- Hjelper deg med å unngå utsolgte varer
- Gir bedre oversikt over innkjøpsbehovene dine
Funksjoner:
- Visning av solgte varer: Se antall solgte varer i den valgte perioden.
- Forslag til bestillingsmengde: Få et automatisk forslag til antall varer du trenger å bestille basert på salgsdata og lagerstatus.
- Justering av bestillingsmengde: Du kan manuelt justere antall varer du ønsker å bestille.
- Ekskludering av varer: Du kan ekskludere varer fra bestillingsforslaget.
- Visningsalternativer: Velg mellom forskjellige visningsalternativer, for eksempel fortjeneste og innpris.
- Overføring til innkjøpsordre: Overfør valgte produkter til en eksisterende eller ny innkjøpsordre. *
- Last ned rapporten: Rapporten kan lastes ned til CSV/XLS
Støtte for produktsynkronisering:
Hvis du har underbutikker med produktsynkronisering, kan du inkludere salgsdata og lagerbeholdning fra disse i innkjøpsassistenten.
Merk:
-
En innkjøpsordre krever at hver varelinje har minimum 1 i antall som skal bestilles.
-
Du kan laste ned rapporten til CSV eller XLS.
* Krever pakke Pro +
Dokumentarkiv
Dokumentarkivet lar deg laste opp filter som tilhører innkjøpet.
Filene blir liggende på innkjøpet og deles ikke videre med leverandør.
Dette kan være spesielt praktisk for alle som importerer varer og trenger å ta vare på tolldokumenter og proformafaktura.
Nå slipper man å mailene dokumentene fram og tilbake mellom ansatte!
Forhåndssalg
Forhåndssalg, hvem liker vel ikke det?
Forhåndssalg er en funksjon som lar deg sette hvor mange av et bestilt antall som skal kunne forhåndsselges før innkjøpsordren er mottatt.
F.eks. har du bestilt 100 stk. av en vare men ønsker bare å forhåndsselge 50 av disse.
Med forhåndssalg kan du på hver varelinje i en innkjøpsordre si hvor mange som skal selges og hva som skal skje når antallet nås.
Utvidet leverandørstøtte
Utvidet leverandørstøtte gir støtte for å koble flere leverandører til samme produkt. Hver leverandør kan ha unik innpris, valuta og artikkelnummer.
Hovedpunkter:
- Støtte for å koble flere leverandører til samme produkt.
- Hver leverandør kan ha unik innpris, valuta og artikkelnummer.
- Valutakurs kan justeres per produkt og innkjøpsordre.
- Nye valg ved varemottak for oppdatering av kostpris og valutakurs.
-
Automatisk synkronisering av leverandører basert på produsent.
Detaljer
Produktoppsett:
- Hovedleverandør brukes for automatiske innkjøpsordrer.
- Valutakurs kan synkroniseres med global valutakurs.
Innkjøpsordre:
- Valutakurs for hele innkjøpet kan justeres.
- Innpris i valuta kan justeres per varelinje.
Varemottak:
- Oppdater kostpris i valuta på produktet.
- Oppdater valutakurs på produktet.
Synkroniser leverandør:
- Automatisk synkronisering basert på produsent.
- Manuell synkronisering tilgjengelig.
Dette er bare en kort oppsummering. For fullstendig informasjon, se linker under:
Import av innkjøpsordre
Med import av innkjøp er det mulig å opprette innkjøpsordrer fra CSV- og XLS-filer.
Spesielt praktisk for de som har store innkjøp i regneark fra tidligere, eller mottar innkjøp fra leverandører.
- Opprett nytt innkjøp på ønsket leverandør
- Under "Handlinger" velg "Importer innkjøp"
- Følg anvisning
Eksport & eksportarkiv
Eksport av innkjøp
I tillegg til å kunne laste ned ett og ett innkjøp som CSV/XLSX kan man også ta eksport av hele oversikten.
Du kan f.eks gjøre et utvalg med filter og søk for så å eksportere utvalget til CSV.
Eksportarkiv
Eksportarkivet inneholder alle tidligere eksporter av innkjøpsoversikten, sortert på år.
Hva sier kundene om Mystore Logistikk?
Frigjort mye tid
Før vi tok i bruk Mystore Logistikk, hadde vi en omfattende og krevende arbeidsmetodikk for håndtering av vareflyt. Dette resulterte i lange arbeidsdager, manglende oversikt og feil lagerbeholdning. Etter implementeringen av Mystore Logistikk har vi opplevd en betydelig forbedring. Prosessen er nå smidigere, vi har frigjort mye tid i hverdagen og det er enkelt å holde oversikt over lagerbeholdning. Vi bruker nå kun 1/4 av tiden vi tidligere brukte på å håndtere vareflyt. Mystore Logistikk har bidratt til en bedre arbeidshverdag og gir oss bedre kontroll over lagerbeholdning og vareflyt. Vi kan varmt anbefale Mystore Logistikk til andre bedrifter..
- Hege / Extremefitness.no
Svært tidsbesparende
Der jeg tidligere brukte timesvis med rot og knot i et lappverk av forskjellige systemer, bruker jeg nå bare minutter på å utføre oppgavene i ett og samme system. Jeg sparer et betydelig antall timer hver uke. Vi har nå et fullintegrert system som gir meg, og øvrige ansatte, en sømløs oversikt over lager, bestillinger, priser, restordrer og ordrehistorikk.
- Arne Otto Øynes / Sound1.com
Intuitivt og oversiktlig
Mystore Logistikk gjør at vi kan på en intuitiv måte holde god kontroll de fleste aspektene hva omfatter handel, og gjør at vi som selskap oppleves som en god leverandør av produktene vi forhandler. Vi ønsker også å trekke frem innkjøpsmodulen som gjør at vi får vesentlig bedre oversikt på innkjøp, og hva vi må handle inn til enhver tid. Alt i alt tommel opp!
- Michael / PGVG.no
Full kontroll
Vi er superfornøyd med logistikksystem fra Mystore. Vi har full kontoll på vårt varelager. På grunn av Mystore sine løsninger har vi drastisk redusert feilplukking, da systemet nærmest er idiotsikkert. Innkjøp og mottak har aldri vært enklere, og vi har fullstendig oversikt over hva som står i rest og hva som ventes inn på lager. Varetelling går unna betydelig raskere. I tillegg gir lagerverdi rapporten oss full oversikt over verdien på lageret.
- Jorun / Beautyheaven.no
Stabil plattform
For oss som driver relativt små og mellomstore nettbutikker, opplever vi Mystore, og Mystore Logistikk, som svært stabile, og den plattform som er mest tilpasset Norske forhold.
- Idar / Norskenettbutikker.no
- Årlig
- Månedlig
Priser ved årlig fakturering
Start
Kr. 498/mnd.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Passer om din butikk har:
• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-
Inkludert i "Start":
• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere
Kontroll Anbefalt! 🚀
Kr. 1 998/mnd.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Passer om din butikk har:
• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-
Inkludert i "Kontroll":
• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste
Tilpasset plan
Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →
Pris ved månedlig fakturering
Start
Kr. 598/mnd.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Passer om din butikk har:
• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-
Inkludert i "Start":
• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere
Kontroll Anbefalt! 🚀
Kr. 2 198/mnd.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Passer om din butikk har:
• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-
Inkludert i "Kontroll":
• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste
Tilpasset plan
Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →
Inkludert for alle!
Hos Mystore får alle tilgang til grunnleggende logistikk, uansett størrelse på butikken.
Tjenesten er klar til bruk fra dag én!