Kritisk support

Vårt vakthavende teknikerteam er tilgjengelig for å hjelpe deg med kritiske problemer som påvirker din nettbutikk eller Acendy POS.
For å sikre rask og effektiv hjelp, ber vi deg lese gjennom sjekklisten og informasjonen nedenfor før du melder inn en sak.
Hva er en kritisk sak?
En kritisk sak er en situasjon som umiddelbart påvirker din evne til å drive salg eller betjene kunder. Eksempler på kritiske saker:
- Nettbutikken er nede og utilgjengelig for kunder.
- Kassasystemet (POS) kan ikke gjennomføre salg.
- Tekniske feil i systemet som hindrer normal drift.
Ikke-kritiske saker (f.eks. spørsmål om funksjonalitet, småfeil, rapporter eller tilpasninger) bør meldes i ordinær åpningstid via vår kontakt-oss side.
Før du melder inn en kritisk sak
Vi ber deg om å gjennomføre følgende sjekker under "For nettbutikk" eller "For Acendy POS" for bedre å sikre at problemet er relatert til Mystore.
- Sjekk systemstatus
Gå til status.mystore.no for å se om det er kjente feil eller vedlikehold som påvirker tjenesten. - Utfør feilsøking
- Sjekk om nettbutikken din er tilgjengelig på flere enheter og nettlesere.
- Test nettverkstilkoblingen din for å sikre at problemet ikke er lokalt.
- Hvis du har fått informasjon fra en kunde om et problem, bør du verifisere feilen før du kontakter oss. Test om problemet kan gjenskapes.
- Tøm cache i Acendy POS-appen
Meny > Innstillinger > Annet > Tøm cache - Fysisk kabling
Kontroller at alle kabler og tilkoblinger er korrekte. - Sjekk internettforbindelsen
En nettverkstest kan utføres direkte i Acendy POS-appen via
Meny > Innstillinger > Annet > Test din internettforbindelse - Sjekk av oppdateringer
Kontroller at du kjører nyeste versjonen av Acendy POS-appen - via AppStore
Viktig informasjon om fakturering
Ved kritiske feil forårsaket av Mystore påløper ingen kostnader.
Feil eller problemer som ikke skyldes Mystore, eller som ikke regnes som kritiske, faktureres etter gjeldende priser:
Minstesats: 1 250,- ekskl. mva per påbegynt time.
Slik melder du inn en kritisk sak
For raskere behandling, inkluder følgende i henvendelsen:
- Kort beskrivelse av problemet.
- Hva du allerede har sjekket/testet.
- Skjermbilder eller feilmeldinger, hvis mulig.
- Link til nettbutikken din.
Når du har gjennomført sjekklistene og bekreftet at problemet er kritisk, kan du melde inn saken under:
Kritisk support
Nettbutikk
Feil/problemer som ikke skyldes feil i Mystore.no sitt nettverk faktureres etter gjeldende priser.
Minstesats 1 250,- ekskl. mva utenfor ordinær åpningstid.
Før du sender inn en henvendelse, sjekk status.mystore.no. Dersom problemet er listet der jobber vi allerede med saken.
Kritisk support
Acendy POS
Feil/problemer som ikke skyldes feil i Mystore.no sitt nettverk faktureres etter gjeldende priser.
Minstesats 1 250,- ekskl. mva utenfor ordinær åpningstid.
Før du sender inn en henvendelse, sjekk status.mystore.no. Dersom problemet er listet der jobber vi allerede med saken.
Abonner på statusoppdateringer
Ved å abonnere på statusoppdateringer på status.mystore.no kan du få automatisk varsel ved driftsproblemer.
Her sender vi automatiske oppdateringer på epost eller sms når vi oppdaterer driftstatus.