×
×
Skip to content

Kritisk support

critical-support-hero

Vårt vakthavende teknikerteam er tilgjengelig for å hjelpe deg med kritiske problemer som påvirker din nettbutikk eller Acendy POS.
For å sikre rask og effektiv hjelp, ber vi deg lese gjennom sjekklisten og informasjonen nedenfor før du melder inn en sak.

Hva er en kritisk sak?

En kritisk sak er en situasjon som umiddelbart påvirker din evne til å drive salg eller betjene kunder. Eksempler på kritiske saker:

  • Nettbutikken er nede og utilgjengelig for kunder.
  • Kassasystemet (POS) kan ikke gjennomføre salg.
  • Tekniske feil i systemet som hindrer normal drift.

Ikke-kritiske saker (f.eks. spørsmål om funksjonalitet, småfeil, rapporter eller tilpasninger) bør meldes i ordinær åpningstid via vår kontakt-oss side.

Før du melder inn en kritisk sak

Vi ber deg om å gjennomføre følgende sjekker under "For nettbutikk" eller "For Acendy POS" for bedre å sikre at problemet er relatert til Mystore. 

For nettbutikk
  1. Sjekk systemstatus
    Gå til status.mystore.no for å se om det er kjente feil eller vedlikehold som påvirker tjenesten.
  2. Utfør feilsøking
    - Sjekk om nettbutikken din er tilgjengelig på flere enheter og nettlesere.
    - Test nettverkstilkoblingen din for å sikre at problemet ikke er lokalt.
    - Hvis du har fått informasjon fra en kunde om et problem, bør du verifisere feilen før du kontakter oss. Test om problemet kan gjenskapes.
For Acendy POS
  1. Tøm cache i Acendy POS-appen
    Meny > Innstillinger > Annet > Tøm cache
  2. Fysisk kabling
    Kontroller at alle kabler og tilkoblinger er korrekte.
  3. Sjekk internettforbindelsen
    En nettverkstest kan utføres direkte i Acendy POS-appen via
    Meny > Innstillinger > Annet > Test din internettforbindelse
  4. Sjekk av oppdateringer
    Kontroller at du kjører nyeste versjonen av Acendy POS-appen - via AppStore

Viktig informasjon om fakturering

Ved kritiske feil forårsaket av Mystore påløper ingen kostnader.
Feil eller problemer som ikke skyldes Mystore, eller som ikke regnes som kritiske, faktureres etter gjeldende priser:

Minstesats: 1 250,- ekskl. mva per påbegynt time.

Slik melder du inn en kritisk sak

For raskere behandling, inkluder følgende i henvendelsen:

  • Kort beskrivelse av problemet.
  • Hva du allerede har sjekket/testet.
  • Skjermbilder eller feilmeldinger, hvis mulig.
  • Link til nettbutikken din.

Når du har gjennomført sjekklistene og bekreftet at problemet er kritisk, kan du melde inn saken under:

Kritisk support

Nettbutikk

Feil/problemer som ikke skyldes feil i Mystore.no sitt nettverk faktureres etter gjeldende priser.
Minstesats 1 250,- ekskl. mva utenfor ordinær åpningstid.

Før du sender inn en henvendelse, sjekk status.mystore.no. Dersom problemet er listet der jobber vi allerede med saken.

 

Kritisk support

Acendy POS

Feil/problemer som ikke skyldes feil i Mystore.no sitt nettverk faktureres etter gjeldende priser.
Minstesats 1 250,- ekskl. mva utenfor ordinær åpningstid.

Før du sender inn en henvendelse, sjekk status.mystore.no. Dersom problemet er listet der jobber vi allerede med saken.

 

Abonner på statusoppdateringer

Ved å abonnere på statusoppdateringer på status.mystore.no kan du få automatisk varsel ved driftsproblemer.

Her sender vi automatiske oppdateringer på epost eller sms når vi oppdaterer driftstatus.